11 mars 2008

Att lunchdejta är vardagslyx

Att slänga ur sig en tävling är hur enkelt som helst. Att välja en vinnare är betydligt svårare. Jättesvårt skulle jag nog säga och inser att tävlingar inte riktigt är min grej. Tack alla ni som bidragit med bra tips på vardagslyx, både de som ligger synliga i kommentarerna och de som skickats till min mailadress. Men att lunchdejta tar priset, vilken toppenidé mitt i vardagen.

När jag behöver vardagslyx så lunchdejtar jag med min man. Vi jobbar nära varandra, så då passar vi på att träffas på lunchen och får tillfälle att i lugn o ro äta tillsammans och prata lite ( till skillnad mot i vanliga fall när våra två småbarn är med och pratar och stökar och vi inte får en syl i vädret ).

Kvinnan bakom tipset är Jenny alias Hallongumman. Grattis!

Inga kommentarer: