19 november 2008

Vilket hjälpmedel


Nix, jag har inte varit på Apotekets avdelning för sexleksaker och det är inte en förrymd Barbapappa från leksakslådan. Bättre upp, det är en Jamie's shaker. Ytterligare en matrelaterad födelsedagspresent, tack till svärföräldrarna. 
Jag har sneglat på den tidigare och varit väldigt skeptiskt. Kan det verkligen funka? 

Här kommer svaret: Delad vitlök, lite salt och peppar. Skak, skak och ett extraskak. Öppna och vitlöken är grymt finfördelad. I med lite olivolja och ytterligare några skakningar. På några sekunder har jag en krämig god salladsdressing. Det är definitivt sluthackat. Tack Jamie.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste göra dig besviken. Min gick sönder i "gängen" som man låser locket med. Första dagen! Plasten bara sprack. För vek i konstruktionen. Kan händ att jag tog i lite för hårt, men råd är ändå att skaka försiktigt.

/Stefan

Anna sa...

och jag var jättenöjd med min i ett halvår ungefär, tills underskålen helt enkelt sprack i två bitar. Som sagt, skaka försiktigt :)

sexleksaker sa...

Kan vara ett bra tips på sexleksaker!